Porządek obrad
1.
Rozpoczęcie Obrad Sesji.
2.
Ustalenie porządku Obrad Sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z Sesji.
4.
Informacja Burmistrza o bieżących zadaniach realizowanych przez Samorząd Miasta i Gminy Gąbin
5.
Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych Miasta i Gminy Gąbin na rok szkolny 2023/2024
6.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
przyjęcia „Rocznego programu współpracy Miasta i Gminy Gąbin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok”
c)
wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu
d)
wyrażenia zgody na wynajem lokali użytkowych i odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy najmu
e)
wyrażenia zgody na zawarcie umowy na okres 15 lat
f)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Gąbin na lata 2024-2036
g)
zmieniająca uchwałę budżetową Miasta i Gminy Gąbin na rok 2024
h)
określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na rok 2025 obowiązujących na terenie Miasta i Gminy Gąbin, oraz zwolnień w tym podatku,
i)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na rok 2025 obowiązujących na terenie Miasta i Gminy Gąbin oraz zwolnień w tym podatku,
j)
obniżenia średniej ceny skupu żyta, przyjmowanej jako podstawa obliczenia podatku rolnego na obszarze Miasta i Gminy Gąbin na rok 2025,
7.
Zapytania i wolne wnioski.