« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Rozpoczęcie Obrad Sesji.

2. Ustalenie porządku Obrad Sesji.

4. Informacja Burmistrza o bieżących zadaniach realizowanych przez Samorząd Miasta i Gminy Gąbin

5. Podjęcie uchwał w sprawach:

d) określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych lub znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Gąbin

e) udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, na realizację inwestycji pod nazwą: „Prace remontowo-budowlane oraz konserwatorskie i restauratorskie dawnej plebanii w Dobrzykowie”

f) udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, na realizację inwestycji pod nazwą: „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy drzwiach oraz przy drewnianej elewacji barokowego kościoła pw. św. Leonarda w Troszynie Polskim”

k) ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka w Żłobku Samorządowym w Gąbinie, Żłobku Samorządowym w Nowym Grabiu i Żłobku Samorządowym w Dobrzykowie prowadzonym przez Miasto i Gminę Gąbin oraz maksymalnej opłaty za wyżywienie.

6. Zapytania i wolne wnioski.

7. Zakończenie Obrad.

« Powrót do strony głównej