Porządek obrad
1.
Rozpoczęcie Obrad Sesji.
2.
Ustalenie porządku Obrad Sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z sesji.
4.
Informacja Burmistrza o bieżących zadaniach realizowanych przez Samorząd Miasta i Gminy Gąbin.
5.
Przyjęcia Sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2021-2023 dla Miasta i Gminy Gąbin za rok 2023
6.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2024 - 2026
2)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Gąbin na lata 2024-2035
3)
zmieniająca uchwałę budżetową Miasta i Gminy Gąbin na 2024 rok
4)
wyrażenia zgody na wynajem lokalu użytkowego i odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy najmu
5)
przyjęcia Strategii Rozwoju Ponadlokalnego dla Partnerstwa „Obszar Funkcjonalny Miasta Płocka”
6)
uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Gąbin
7)
ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego strażakom ratownikom i kandydatom na strażaka ratownika ochotniczych straży pożarnych funkcjonujących na terenie Miasta i Gminy Gąbin.
7.
Zapytania i wolne wnioski.