Porządek obrad
1.
Rozpoczęcie Obrad Sesji.
2.
Ustalenie porządku Obrad Sesji.
3.
Przyjęcia protokołu z sesji.
4.
Informacja Burmistrza o bieżących zadaniach realizowanych przez Samorząd Miasta i Gminy Gąbin.
5.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
zatwierdzenia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Miasta i Gminy Gąbin,
2)
zmiany uchwały Nr 44/VII/2019 Rady Miasta i Gminy Gąbin z dnia 08 kwietnia 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta i Gminy Gąbin,
3)
zmiany Uchwały nr 56/IX/2015 Rady Miasta i Gminy Gąbin z dnia 30 czerwca 2015 roku w sprawie ustalenia wysokości diet sołtysów z terenu Gminy Gąbin, zmienionej uchwałą 122/XVIII/2016 z dnia 20 lipca 2016r.
4)
przystąpienia do porozumienia samorządowego dotyczącego opracowania Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Płocka i Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego
5)
przyjęcia Statutu Związku Gmin Regionu Płockiego,
6)
udzielenia pomocy rzeczowej na rzecz Województwa Mazowieckiego.
7)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Gąbin na 2021-2031,
8)
zmieniająca uchwałę budżetową Miasta i Gminy Gąbin na 2021 rok,
9)
Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Gąbin na lata 2022-2031,
10)
uchwalenia budżetu na 2022 rok.
6.
Zapytania i wolne wnioski.