Porządek obrad
1.
Rozpoczęcie Obrad Sesji.
2.
Ustalenie porządku Obrad Sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z sesji.
4.
Informacja o stanie bezpieczeństwa publicznego na terenie Miasta i Gminy Gąbin.
5.
Informacja Burmistrza o bieżących zadaniach realizowanych przez Samorząd Miasta i Gminy Gąbin.
6.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Gąbin na lata 2023-2035
2)
zmieniająca uchwałę budżetową Miasta i Gminy Gąbin na 2023 rok
3)
przyjęcia Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Płocka,
4)
przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta i Gminy Gąbin na lata 2023-2030
5)
zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, sposobów jej rozliczania oraz kontroli w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
6)
uchwalenia „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta i Gminy Gąbin - aktualizacja na lata 2023-2026, z perspektywą do 2038 r.”,
7)
uchwalenia „Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta i Gminy Gąbin – aktualizacja na lata 2023-2027”
8)
wybory ławników na kadencję lat 2024 – 2027.
7.
Zapytania i wolne wnioski.