Porządek obrad
1.
Rozpoczęcie Obrad Sesji.
2.
Ustalenie porządku Obrad Sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z sesji.
4.
Przyjęcie sprawozdania z realizacji Programu Współpracy Miasta i Gminy Gąbin z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami za rok 2019.
5.
Debata nad Raportem o stanie Miasta i Gminy Gąbin za rok 2019.
6.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
wotum zaufania dla Burmistrza Miasta i Gminy Gąbin,
2)
rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu za 2019 rok,
3)
udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Gąbin absolutrium z tytułu wykonania budżetu za 2019 rok,
4)
udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Płockiemu,
5)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Gąbin na lata 2020-2031,
6)
zmieniająca uchwałę budżetową Miasta i Gminy Gąbin na 2020 rok,
7)
ustalenia zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Miasta i Gminy Gąbin,
8)
zaliczenia drogi położonej na terenie Miasta i Gminy Gąbin do kategorii dróg gminnych,
7.
Zapytania i wolne wnioski.