Porządek obrad
2.
Ustalenie porządku Obrad Sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z Sesji.
4.
Informacja Burmistrza o bieżących zadaniach realizowanych przez Samorząd Miasta i Gminy Gąbin
5.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
wyrażenia zgody na wynajem lokalu użytkowego i odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy najmu
b)
nadania nazwy ulicy drodze wewnętrznej w miejscowości Ludwików, gm. Gąbin
c)
uchwalenia Statutu Miasta i Gminy Gąbin
d)
trybu prac nad projektem uchwały budżetowej Miasta i Gminy Gąbin
e)
zaciągnięcia pożyczki długoterminowej przeznaczonej na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Gąbin na 2025 rok oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
f)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Gąbin na lata 2025-2045
g)
zmieniająca uchwałę budżetową Miasta i Gminy Gąbin na rok 2025,
6.
Zapytania i wolne wnioski.