Porządek obrad
1.
Rozpoczęcie Obrad Sesji.
2.
Ustalenie porządku Obrad Sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z sesji.
4.
Informacja Burmistrza o bieżących zadaniach realizowanych przez Samorząd Miasta i Gminy Gąbin.
5.
Przyjęcie Oceny zasobów pomocy społecznej za 2022 rok.
6.
Przyjęcie sprawozadania z realizacji Programu Współpracy Miasta i Gminy Gąbin z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami za rok 2022.
7.
Debata nad Raportem o stanie Miasta i Gminy Gąbin za rok 2022
8.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
wotum zaufania dla Burmistrza Miasta i Gminy Gąbin
2)
rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawoazdania z wykonania budżetu za 2022 rok
3)
udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Gąbin absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok
4)
zaciągnięcia kredytu długoterminowego
5)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Gąbin na lata 2023-2031
6)
zmieniająca uchwałę budżetową Miasta i Gminy Gąbin na 2023 rok
7)
wystosowania wniosku do Prezesa Rady Ministrów za pośrednictwem Wojewody Mazowieckiego dotyczącego pomocy finansowej mieszkańcom Miasta i Gminy Gąbin, których dom spłonął w pożarze.
8)
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w obrębie Gąbin
9.
Zapytania i wolne wnioski.