« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Rozpoczęcie Obrad Sesji.

2. Ustalenie porządku Obrad Sesji.

4. Informacja Burmistrza o bieżących zadaniach realizowanych przez Samorząd Miasta i Gminy Gąbin.

5. Przyjęcie Oceny zasobów pomocy społecznej za 2022 rok.

6. Przyjęcie sprawozadania z realizacji Programu Współpracy Miasta i Gminy Gąbin z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami za rok 2022.

7. Debata nad Raportem o stanie Miasta i Gminy Gąbin za rok 2022

8. Podjęcie uchwał w sprawach:

7) wystosowania wniosku do Prezesa Rady Ministrów za pośrednictwem Wojewody Mazowieckiego dotyczącego pomocy finansowej mieszkańcom Miasta i Gminy Gąbin, których dom spłonął w pożarze.

9. Zapytania i wolne wnioski.

10. Zakończenie Obrad.

« Powrót do strony głównej