Porządek obrad
1.
Rozpoczęcie Obrad Sesji.
2.
Ustalenie porządku Obrad Sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z sesji.
4.
Informacja Burmistrza o bieżących zadaniach realizowanych przez Samorząd Miasta i Gminy Gąbin.
5.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta i Gminy Gąbin
b)
przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta i Gminy Gąbin na lata 2023-2030
c)
przyjęcia Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Gąbin na lata 2024-2030
d)
zaciągnięcia pożyczki długoterminowej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
e)
zaciągnięcia kredytu długoterminowego
f)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Gąbin na lata 2024-2035
g)
zmieniająca uchwałę budżetową Miasta i Gminy Gąbin na rok 2024.
h)
stwierdzenia wyboru ławników w wyborach uzupełniających do Sądu Okręgowego w Płocku na kadencję lat 2024-2027.
6.
Zapytania i wolne wnioski.