Porządek obrad
1.
Rozpoczęcie Obrad Sesji.
2.
Ustalenie porządku Obrad Sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z sesji.
4.
Informacja Burmistrza o bieżących zadaniach realizowanych przez Samorząd Miasta i Gminy Gąbin.
5.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego do spraw Przeciwdziałania Przemocy Domowej w Mieście i Gminie Gąbin.
2)
wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji dla Miasta i Gminy Gąbin
3)
ustalenia przebiegu i zaliczenia dróg będących w zarządzie Burmistrza Miasta i Gminy do kategorii dróg gminnych.
4)
zmiany uchwały nr 185/XXVIII/2020 Rady Miasta i Gminy Gąbin z dnia 04 grudnia 2020 roku w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji gminy Gąbin
5)
udzielenia pomocy rzeczowej na rzecz Województwa Mazowieckiego
6)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Gąbin na lata 2023-2035
7)
zmieniająca uchwałę budżetową Miasta i Gminy Gąbin na 2023 rok
8)
powołania Zespołu ds. wyboru ławników w wyborach na kadencję lat 2024 - 2027.
9)
Określenia Statutów Sołectw
6.
Zapytania i wolne wnioski