« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Rozpoczęcie Obrad Sesji.

2. Ustalenie porządku Obrad Sesji.

3. Przyjęcie protokołów z sesji.

4. Podjęcie uchwał w sprawach:

a) nadania tytułu Honorowego Obywatela Miasta i Gminy Gąbin

b) przyjęcia zmian do Statutu Związku Gmin Regionu Płockiego

c) wyrażenia zgody na wynajem lokalu użytkowego i odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy najmu

d) udzielenia pomocy finansowej dla Samorządu Województwa Mazowieckiego w 2025 roku

e) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Gąbin na lata 2025-2036

f) zmieniająca uchwałę budżetową Miasta i Gminy Gąbin na rok 2025

5. Informacja Burmistrza o bieżących zadaniach realizowanych przez Samorząd Miasta i Gminy Gąbin

6. Zapytania i wolne wnioski.

7. Zakończenie Obrad.

« Powrót do strony głównej