Porządek obrad
1.
Rozpoczęcie Obrad Sesji.
2.
Ustalenie porządku Obrad Sesji.
3.
Przyjęcie protokołów z sesji.
4.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
nadania tytułu Honorowego Obywatela Miasta i Gminy Gąbin
b)
przyjęcia zmian do Statutu Związku Gmin Regionu Płockiego
c)
wyrażenia zgody na wynajem lokalu użytkowego i odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy najmu
d)
udzielenia pomocy finansowej dla Samorządu Województwa Mazowieckiego w 2025 roku
e)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Gąbin na lata 2025-2036
f)
zmieniająca uchwałę budżetową Miasta i Gminy Gąbin na rok 2025
5.
Informacja Burmistrza o bieżących zadaniach realizowanych przez Samorząd Miasta i Gminy Gąbin
6.
Zapytania i wolne wnioski.