« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Rozpoczęcie Obrad Sesji.

2. Ustalenie porządku Obrad Sesji.

4. Informacja Burmistrza o bieżących zadaniach realizowanych przez Samorząd Miasta i Gminy Gąbin.

5. Podjęcie uchwał w sprawach:

b) określenia wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Miasta i Gminy Gąbin

c) zmiany Uchwały Nr 37/V/2024 Rady Miasta i Gminy Gąbin z dnia 30 sierpnia 2024 roku w sprawie zasad i trybu nadawania tytułu Honorowego Obywatela Miasta i Gminy Gąbin

d) uchylenia Uchwały Nr 56/VII/2024 Rady Miasta i Gminy Gąbin z dnia 20 września 2024 roku w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Kłodzko na pomoc dla powodzian

6. Zapytania i wolne wnioski.

7. Zakończenie Obrad.

« Powrót do strony głównej